Commissie Algemeen Bestuurlijke Aangelegenheden (ABA) 25 mei 2020

Algemene informatie
Plaats
Tijd00:00 uur

Agenda

0.1 - Gezien de huidige geldende richtlijnen vindt deze commissievergadering niet in de raadzaal via een bijeenkomst plaats.

0.2 - De behandeling van de agendapunten vindt via schriftelijke raadpleging van de fracties plaats.De gestelde vragen zijn inzichtelijk via het concept verslag onder punt 12. Antwoorden worden hier nog aangevuld Mochten hierover vragen zijn kunt u deze via griffie@valkenburg.nl indienen.

0.3 - Indien u gebruik wenst te maken van het spreekrecht voor burgers, kunt u uw schriftelijke inbreng sturen naar: griffie@valkenburg.nl of bellen met 043 60 99 331.

0.4 - Uitnodiging.

1 - Opening en mededelingen.

2 - Vaststellen van de agenda. Aanmelden punten voor de rondvraag.

3 - Spreekrecht burgers.

4 - Vaststellen van het verslag van de vergadering van 23 maart 2020.

5 - Actielijst.

6 - Voorstel college betreffende eerste wijziging ‘Omgevingsverordening Valkenburg aan de Geul 2020’.

7 - Voorstel college betreffende kwaliteit dienstverlening Valkenburg aan de Geul.

8 - Bespreekpunten:

8.a - Stand van zaken Coronacrisis.

8.b - Raadsinformatiebulletin (38) Financiele gevolgen Coronacrisis (is geagendeerd voor de commissie EFTR van 20 mei).

8.c - Stand van zaken samenwerking.

9 - Gewestelijke aangelegenheden.

10 - Rondvraag.

11 - Sluiting.

12 - Verslag.