Commissie Algemeen Bestuurlijke Aangelegenheden (ABA) 25 mei 2020
Plaats | |
---|---|
Tijd | 00:00 uur |
Agenda
0.1 - Gezien de huidige geldende richtlijnen vindt deze commissievergadering niet in de raadzaal via een bijeenkomst plaats.
0.2 - De behandeling van de agendapunten vindt via schriftelijke raadpleging van de fracties plaats.De gestelde vragen zijn inzichtelijk via het concept verslag onder punt 12. Antwoorden worden hier nog aangevuld Mochten hierover vragen zijn kunt u deze via griffie@valkenburg.nl indienen.
0.3 - Indien u gebruik wenst te maken van het spreekrecht voor burgers, kunt u uw schriftelijke inbreng sturen naar: griffie@valkenburg.nl of bellen met 043 60 99 331.
0.4 - Uitnodiging.
- Commissie ABA 25 mei 2020.pdf (88.3K)
1 - Opening en mededelingen.
2 - Vaststellen van de agenda. Aanmelden punten voor de rondvraag.
3 - Spreekrecht burgers.
4 - Vaststellen van het verslag van de vergadering van 23 maart 2020.
5 - Actielijst.
6 - Voorstel college betreffende eerste wijziging ‘Omgevingsverordening Valkenburg aan de Geul 2020’.
7 - Voorstel college betreffende kwaliteit dienstverlening Valkenburg aan de Geul.
- Raadsnota kwaliteit dienstverlening Valkenburg aan de Geul.docx (82.5K)
- Doorontwikkeling KCC 2020-2023.docx (71.8K)
- Projectplan e-dienstverlening KCC.pdf (1.5M)
- Takenpakket Teamleider KCC.pdf (59.4K)
- RIB 19.28 Maatregelen wachttijden KCC.pdf (119.9K)
- Ombudsvisie digitalisering Nationale Ombudsman.jpg (382.6K)
- Omnichannelstrategie voor passende dienstverlening VNG.jpg (196.4K)
8 - Bespreekpunten:
8.a - Stand van zaken Coronacrisis.
- 20.29 Actuele stand van zaken coronacrisis 7.pdf (135.6K)
- 20.29 Factsheet Maatregelen verlengd 21042020.pdf (618.5K)