Commissie Algemeen Bestuurlijke Aangelegenheden (ABA) 8 februari 2021
Plaats | Deze vergadering vindt op digitale wijze plaats. |
---|---|
Tijd | 19:00 uur |
Voorzitter | Dhr. J. Blom |
Agenda
0.1 - Gezien de recente ontwikkelingen rondom het coronavirus vindt deze commissievergadering op digitale wijze en op afstand plaats. Publiek en pers kunnen deze vergadering NIET in de raadzaal bijwonen. De vergadering is uiteraard wel te volgen via de livestream (zie de link in de bijlage).
0.2 - Het agendapunt spreekrecht burgers vindt in schriftelijke vorm plaats. Indien u gebruik wenst te maken van dit spreekrecht, verzoeken wij u vriendelijk uw schriftelijke inbreng uiterlijk vrijdag 29 januari a.s. te sturen naar griffie@valkenburg.nl. Uw inbreng wordt dan als bijlage toegevoegd aan het betreffende agendapunt.
0.3 - Uitnodiging.
1 - Opening en mededelingen.
2 - Vaststellen van de agenda. Aanmelden punten voor de rondvraag.
3 - Spreekrecht burgers (via schriftelijke inbreng).
4 - Vaststellen van het verslag van de vergadering van 30 november 2020.
5 - Actielijst.
- Actielijst ABA nav commissie 30 november 2020.docx (23.9K)
- 5.mp3 (1.9M)
6 - Presentatie politie door de heer L. Notten (Teamchef basisteam Heuvelland).
- Presentatie Valkenburg mei 8 februari 2021.ppt (826.5K)
- 6.mp3 (23.1M)
7 - Bespreekpunten:
7.a - Raadsinformatiebulletin (21.02) NOVI-gebied Zuid-Limburg: Rijk en regio werken samen aan hardnekkige opgaven van Zuid-Limburg.
- RIB (21.02) NOVI gebied Zuid-Limburg.pdf (171.6K)
- RIB (21.02) NOVI-gebied Zuid-Limburg: Plan van aanpak.pdf (10.1M)
- 7a.mp3 (10.6M)
7.b - Jaarwisseling 2020 – 2021 / vuurwerk.
7.c - Stand van zaken corona.
- 21.05 Actuele stand van zaken coronavirus 1.pdf (186.2K)
- Toelichting rapportage Tijdelijke wet maatregelen.docx (13.0K)
- 7c.mp3 (12.9M)
7.d - Stand van zaken samenwerking.
- 7d.mp3 (2.7M)
8 - Rondvraag.
9 - Sluiting.
- 9.mp3 (310.0K)